Հեքիաթ, որ դարձավ իրականություն


yüksek-sosyete-oyunculari-kleopatrasirlariԼինում է, չի լինում… Այսպես են սկսվում հեքիաթները, իսկ մեր հեքիաթը սկսվեց ուղղակի “Լինում է”-ով ու սկսվեց հենց այն պահին, երբ դադարել էի հավատալ հեքիաթներին, որովհետև քո հայտնվելով կյանքս հենց հեքիաթ դարձավ, իսկ մենք գլխավոր հերոսները նրանում: Բայց մեր հեքիաթը հեքիաթ չմնաց, այն դարձավ իրականություն, որին այնքան երկար սպասել եմ, որի մասին միշտ երազել եմ: Դու մտար իմ կյանք ու երբեք չէի մտածի, որ հնարավոր է սիրեմ քեզ, սիրահարվեմ այսքան ուժգին, բայց սիրահարվեցի ու հիմա պատրաստ եմ ամբողջ սերս, ամբողջ սիրտս քեզ նվիրել: Չէի սպասում, որ սիրտս այդպես կընդունի քեզ իր մեջ, որ էլ այլևս ուժ չեմ ունենա քեզ այնտեղից հանել ու չեմ էլ ուզենա, որովհետև երջանիկ եմ քո կողքին, իմ երջանկությունն ես դու, որն չեմ ուզում երբեք հեռանա ինձանից:
Գիտես, մարդիկ դադարել են հավատալ հեքիաթներին այս կյանքում, բայց շատ իզուր, որովհետև, երբ ինչ որ բանի սրտանց հավատում ես այն իրականանանում է` ինչքան էլ անհեթհեթ լինի երազանքդ: Ես ու դու հավատում էինք մեր ապագային, գիտեինք, որ եթե միասին լինենք, կարող ենք հաղթահարել յուրաքանչյուր խոչնդոտ, որն կփորձեր խանգարել մեզ ու հիմա միասին ենք ու հանուն մեր երջանկության ես Ck1vIjiW0AAom21պատրաստ եմ դեմ կանգնել ամբողջ աշխարհին, բռնել ձեռքդ ու գալ մինչև նույնիսկ աշխարհի ծայրը: Ինձ աշխարհից ոչինչ պետք չի, միայն դու ես ինձ պետք, միայն քեզ հետ եմ ուզում անցկացնել կյանքիս յուրաքանչյուր վարկյանը, երբեք չեմ ուզում ավարտվի այս իրականություն դարձած հեքիաթը:
Մեր հեքիաթն սկսվեց քո սիրով ու այդ սերն այնքան մեծ էր, որ սիրտս առանց մի պահ մտածելու ընդունեց այն ու չգիտեմ, թե ինչպես սկսեցի սիրել քեզ, սիրեցի ամեն բառդ, շարժումդ, հայացքդ, այնդքան սիրալիր ինձ նայող աչքերդ ու հասկացա, որ առանց այդ աչքերի ապրել չեմ կարող, նրանք կյանքիս լույս են տալիս:
Երջանիկ եմ, ու չեմ ուզում երբեք այս զգացողությունը ինձ լքի, չեմ ուզում կորցնել քեզ երբեք ու չեմ ուզում վերջանա հեքիաթը մեր:                                                                                                                                                                                                           Պատվիրեց Ինան

4 thoughts on “Հեքիաթ, որ դարձավ իրականություն

Leave a Reply

